Mechnika samochodowa

Wyszukaj samochód – jakie auto dzisiaj polecamy?

auto dobre clio

Renault Clio Pod względem użyteczności wersja Classic zasługuje na pochwałę.

Po rozłożeniu tylnych siedzeń otrzymuje się długą na niemal 150 cm powierzchnię załadunku. Kabina też okazała się funkcjonalna. W przedniej części podróżuje się całkiem miło. Duży, a dosłownie ogromny bagażnik jest przydatny i co najbardziej istotne foremnie ukształtowany. Z tyłu wygodę zapewniono dwóm dorosłym osobom. Natomiast pokonywanie dłuższych tras może stać się uciążliwe.

A to z powodu zbyt miękkich foteli, które co prawda na start wydają się być bardzo wygodne, niemniej jednak po godzinie jazdy daje o sobie znać nie najlepsze podparcie pleców i nóg. Szkoda, gdyż dylematy wytłumienia wnętrza rozwiązane były lepiej, co w połączeniu z komfortowo zestrojonym zawieszeniem daje dość dużo satysfakcji z jazdy w chwili obecnej na długich trasach.

Zobacz też

Dyferencjał Torsen w napędzie 4×4: innowacyjny mechanizm samoblokujący zwiększający możliwości aut terenowych

Motoryzacja.com.pl

5 ważnych sygnałów, że pompa wspomagania kierownicy potrzebuje pilnej wymiany oleju

Motoryzacja.com.pl

Blog o Renault Megane – opis i specyfikacja tego samochodu

Motoryzacja.com.pl